پرتال دانشجویان IT علمی کاربردی کازرون
 

جزوه مهندسی نرم افزار

عنوان جزوه :  مهندسی نرم افزار بر اساس کتاب پرسمن

نویسنده : محمد مدواری

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۴۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۰۰   کیلوبایت

توضیحات :  مهندسی نرم‌افزار به مفهوم توسعه و بازبینی یک سیستم نرم‌افزاری مربوط می‌باشد. این رشته علمی با شناسایی، تعریف، فهمیدن و بازبینی خصوصیات مورد نیاز نرم‌افزار حاصل سر و کار دارد. این خصوصیات نرم‌افزاری ممکن است شامل: پاسخگویی به نیازها، اطمینان‌پذیری، قابلیت نگهداری، در دسترس بودن، آزمون‌پذیری، استفاده آسان، قابلیت حمل و سایر خصوصیات باشد. مهندسی نرم‌افزار ضمن اشاره به خصوصیات فوق، مشخصات معین طراحی و فنی‌ای را آماده می‌کند که اگر بدرستی پیاده‌سازی شود، نرم‌افزاری را تولید خواهد کرد که می‌تواند بررسی شود که آیا این نیازمندی‌ها را تامین می‌کند یا خیر. مهندسی نرم‌افزار همچنین با خصوصیات پروسه توسعه نرم‌افزاری در ارتباط است. در این رابطه، با خصوصیاتی مانند هزینه توسعه نرم‌افزار، طول مدت توسعه نرم‌افزار و ریسک‌های توسعه نرم‌افزار درگیر است

 

 



ادامه مطلب ...

جزوه فناوری اطلاعات پیشرفته

عنوان جزوه :  فناوری اطلاعات پیشرفته

نویسنده : موسسه سلمان مشهد

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۲۸

قالب کتاب : PDF

توضیحات :  فناوری اطلاعات همچنانکه به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی و نرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. اخیرا تغییر اندکی در این عبارت داده می‌شود تا این اصطلاح به طور روشن دایره ارتباطات مخابراتی را نیز شامل گردد. بنابراین عده‌ای بیشتر مایلند تا عبارت «فناوری اطلاعات و ارتباطات» یا به اختصار ICT را به کار برند.



ادامه مطلب ...

جزوه آموزش php

عنوان جزوه :  فناوری اطلاعات پیشرفته

نویسنده : الهه جعفری

ناشر :  جزوه

تعداد صفحه :  ۱۰۷

قالب کتاب : پاورپوینت

توضیحات :  پی‌اچ‌پی یکی از پر طرفدارترین زبان‌های پردازه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) متن باز است که بیشتر برای طراحی برنامه‌های سمت سرور در وب‌گاه‌های پویا  مورد استفاده قرار می‌گیرد. پی‌اچ‌پی مخفف Hypertext Preprocessor ( پیش‌پردازنده فرامتن ) است. پی‌اچ‌پی در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد. رسموس لردورف ایجاد کننده اولیه آن بوده‌است ولی در طی زمان این زبان برنامه‌سازی، توسط سایر کارشناسان و برنامه‌نویسان تکمیل گردیده و به شکل کنونی آن درآمده‌است. پی‌اچ‌پی از زبان‌های پردازه‌نویسی تحت وب است. ساختار این زبان بسیار شبیه زبان سی (C) و زبان برنامه‌نویسی پرل (Perl) می‌باشد. شکل پذیری فوق العاده آن و نیز همگونی با اغلب بانک‌های اطلاعاتی از قبیل MySQL قدرت آن را افزایش داده‌است.

 

 

 

 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ به همت جمعی از دانشجویان رشته فناوری اطلاعات دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون جهت همیاری دانشجویان و سهولت در دریافت مطالب آموزشی (کتاب و جزوه ) و همچنین ارائه اخبار دانشگاه و انجمن علمی و اطلاع از آخرین اخبار در حوزه فناوری اطلاعات پایه گذاری و فعالیت میکند.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرتال دانشجویی و آدرس it-box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Alternative content


این صفحه را به اشتراک بگذارید